EFIT - Ett Foto I Timmen

Premiär EFIT för mig :) Kul grej :)

Är ledig idag så det blir nog inte så himla aktivt, men skit samma, here we go :)

Klockan 08:00
Vaknade till kl 8, men alldeles för trött för att kliva upp. Av ett mirakel kom jag ihåg att jag skulle EFIT:a idag och tog halvsovande ett kort med mobilen :)


Kl 08:30
Vaknade av en Imba som ville upp i sängen :)


Kl 09:00
Dags att vakna? Nää, bara liiiiite till....


09:30
Nu är det dags att kliva upp matte :)


Kl 10:00
Efter morgonrundan med hundarna, lite smink för att vakna (iaf se mer vaken ut ^^)


Kl 11.00
Tog en sväng till Eskilstunas nya hundpark och hundarna lekte lite med parkens andra gäster


Kl 12:00
Påväg hem konstaterade vi att det är höst


Kl 13:00
Handlade på ICA, jag älskar att dom har vagnar till korgarna :) 


Kl 14:00
Tittade lite på Starcraft turnering på GOMtv med Flemming (fast det tog slut typ när jag började titta, dammit ^^)


Kl 15:00
Soffläge efter lite diverse göromål


Kl 16:00
Plockat fram ritblocket och försöker rita av Corpse Bride ^^


Kl 17:00
Erica ringde och ville ha skjuts hem från jobbet, så kl 17 befann jag mig utanför ICA i Fröslunda. I regn och kallare väder än väntat är det inte kul att åka buss, klart man ställer upp för en kär vän <3


Kl 18:00
Middagsdags! Lasange idag, mmmmmm :)


Kl 19:00
Var ändå ute, så jag gick förbi tvättstugan och bokade en tvättid


Kl 20:00
Fortsatte på min teckning av den olyckliga Emily i Corpse Bride



Kl 21:00
Ute med hundarna, näst sista turen för idag


Kl 22:00
VAFAN, inser att jag har missat kvällens Idol!!! Haha, var så inne i teckningen så jag glömde Idol! Tack och lov för TV4 Play ;)


Kl 23:00
Var tvungen att pausa Idol för Flemming leker datadoktor med sina föräldrar på telefon. Passar på att göra kvällsbestyren så länge...


Kl 24:00
Fy fan vad Idol äger! Nu ska jag posta dagens bilder och sen läsa tills jag somnar, GODNATT



Kommentarer
Postat av: Margaretha

Men oj, har du tervueren? Vad kul. De är jättefina tycker jag. Överhuvud taget är de belgiska vallhundarna väldigt trevliga.

Men man måste väl jobba rätt mycket med dem antar jag.

Postat av: Cattis

Sv: Tack, ja dom behöver sin aktivering, det är en aktiv ras :)

2010-09-15 @ 11:04:17
Postat av: Ariella

Hej!

Inne och kikar på din dag. De där vagnarna till shoppingkorgarna såg smarta ut. Får tipsa "min" ica om dem.

Bra bok du läser. Älskar Margit Sandemo :)



Ses nästa efit.

2010-09-15 @ 12:46:11
URL: http://busfamiljen.com/wp
Postat av: Joakim

Åååh vilken gullig hund :)

2010-09-15 @ 18:49:13
URL: http://joann.se/joakim/?p=3435
Postat av: Elisabeth

Vad duktig du är på att rita :)Jag kan bara göra streckgubbar ;)

2010-09-17 @ 21:17:24
URL: http://knytet.bloggplatsen.se/
Postat av: Anne-Lie

Vilka underbara hundar du har!

Postat av: Annika

hej kikar in på din EFIT, riktigt avis att du tecknar så bra, själv så är jag 'modern' när jag ritar asg

2010-09-19 @ 22:14:18
URL: http://joann.se/annika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback