Blodbad i badrummet?

Ser riktigt trevligt ut i vårt badrum nu :)

Har hört att det ska bli zombieinvasion i Stockholm imorgon ^^

Förberedelserna är i full gång inför imorgon, för då är det ZOMBIEWALK i Stockholm!!!! ;P

Letade fram några gamla kläder och blandade mörk sirap med röd karamellfärg. Egentligen ska det vara lite gul karamellfärg i också, men hittade ingen på ICA så det fick duga och det blev faktikst helt ok :)

Mörk sirap i ljus flaska :)

Funderar på att ta finkameran med mig trots att det bryter rollspelet... ;)

Snäll kennelmamma <3

Titta vad jag fick när jag var på besök i Norrland sist :)

Gulligt va :) Tack så mycket!

Semester del 2: Norrland och E-tuna chill

Vecka 29 var jag in och jobbade, ganska skönt att komma in och bli lite uppdaterad så man inte är helt borta när man sen kommer tillbaka. Allt var bra på jobbet och veckan flöt på bra, hann med tre resor under veckan, himla bra jobb jag har :) Sen var det dags igen, två veckor till SEMESTER! :)

Började med att dra norrut till släkten och vännerna i Kramfors och Ö-vik, tog såklart nybilen dit och varenda mil var en fröjd :)

Framme i Kramfors city :)

Västhammar

Drog vidare till Ö-vik redan nästa dag för att träffa hundvännerna och en fd arbetskollega. Det var underbart att få komma till klubben, saknar det stället enormt.. Det blev umgänge och grillning där på eftermiddagen och det var jättekul att träffa Annica, Anders, Eleanore, Erik, Berit och alla hundarna! :)

Pluttarna hade det bra både ute och i bilen :)

Gänget <3

Mys-Öxo och pluttarna på bordet :)

Senare på kvällen blev det fest med bästa Hanna, haha, allt stängde typ 22, utom Harrys som stängde 23.. Det var Ö-vik by night det, förvisso på en tisdag, men fortfarande mitt i semestertider. Som tur var gjorde det inget för vi hade jäkla kul ändå! Skrattade typ hela kvällen :)

Snygg-Hanna <3 <3

Kvällens förtäring ^^

Lite suddiga, men jäkligt glada ^^

Jag sov hos Annica och Anders i Ö-vik, tack för det! Sen nästa dag blev det en prommis på klubben och sen drog jag mot Kramfors igen. Påvägen dit svängde jag in i Bjästa och åkte genom byn, down memory lane ^^

Bjästa bygata, huset jag bodde i, mitt gamla jobb och byn på håll :)

Tillbaka i Kramfors städade jag bilen, invändigt och utvändigt, riktigt fint blev det :)

Dagen efter gick resan tillbaka till Eskilstuna, morsan åkte med mig och farsan tog Volvon. Dom hade bestämt sig för att spendera några dagar i tuna över min födelsedag :) Det gick bra att köra även hem, älskar verkligen nybilen <3

På min födelsedag blev det räkbåt, haha, har aldrig ätit mig mätt på räkor förut, fan vad gott det är! Lite lurigt att skala var det, lite läskigt med alla ben, men det gick över fort och till slut skalade jag som ett pro :P

RÄKOR!!!! Mor och far :) och jag numera 31 åring ^^

Sen blev det fetfest, haha, och från det finns det inga kort som tur är kanske :)

Sista helgen på semestern drog vi ut på camping igen :) Det var jättekul att komma ut igen och den här gången fick hundar och Ellen följa med :) Hundarna fick ett tält och vi tre sov i bilen, den är stor så det finns massa plats där inne och mysigt är det <3

Campingbilen, grillen igång och ölen sprättad :)

Vårt mål med resan var Mantorp, där var det bilsport action meet och massor av coola bilar! Dom hade strippkörning, race mellan koner, tävlingar i ljud och looks och coolast av allt drifting :)

Hittade världens snyggaste fälgar!

Drifting in action :) Fast det här är bara "prova på",
dom riktiga tävlingarna var på en mycket större bana

Riktigt häftigt var det, ljudet av alla vrålåk kom från alla håll och alla stylade bilar var upputsade till max :)

Känns som att jag har haft en riktigt lång semester iår, kanske för att jag var in och jobbade en vecka och fick gå på semester igen efter det :) Sen har vi ju gjort massor också, lätt en av de bästa semestrarna jag haft :)