Finalen ikväll då...

Jag är ju inte så intresserad av fotboll, men när två av de närmaste runt mig är det så blir man indragen automatiskt på nåt sätt. Har sett många av matcherna och lyckades skaffa mig favoriter (vilket aldrig har hänt förut). 

Ikväll är det då finalen och detta fotbolls VM ska avslutas.

När VM började trodde jag att jag skulle vara spyless på detta spektakel innan det var färdigt, men kors i taket, jag tycker det är tråkigt att det nu ska ta slut!



Ja, mina favoriter, Tyskland, är ju inte i final nu, men jag är onaturligt intresserad av att titta ändå. Nu är världen sådär upp och ner igen :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Bläckfiskjävel... Allt är dens fel.

2010-07-13 @ 15:22:27
URL: http://svenssonhippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0