Idol-Kalle är ju helt fantastisk!

Fick ett sms igår av Erika, min arbetskamrat, hon ville ha med mig och titta på Idol-Erik på Tuna Park. Erika har haft Erik som stor favorit ända sen mitten av Idol säsongen, så självklart skulle vi dit och titta :)

I bilen påväg dit så nämde jag bara att det vore ju roligare att se Kalle, som då är min stora favorit och har varit ända sen uttagningen då det stod mellan han och "den andra snubben som jag inte minns namnet på" :) Iallafall så kläcker hon ur sig att, jamen Kalle ska ju också vara där, sa jag inte det? LOL, jag fick ett mindre frispel där i bilen ^^

Väl framme, en halvtimme före, gick vi runt och tittade lite, gick på toa och precis när vi står där utanför toan, vid dörrarna ut, hinner Erika bara säga "ska vi gå ut en stund" och VILKA går förbi där ute om inte våra två hjältar Kalle och Erik! bara en dörr emellan oss och dom :) Det där med att bli som 14 igen börjar fan bli en vana, hahaha

Först upp på scenen var Kalle och han är ju bara helt fantastisk! Vilken skön röst och utstrålning killen har, jag rös när han sjöng :) Han satt där med sin gitarr och sjöng rakt in i hjärtat på mig. Så äkta, rent och vackert.




Jag hoppas verkligen han gör något eget snart så man slipper köra Memphis låten på repeat ^^

Ja, sen var ju Erik där också. Enligt mig glänste Kalle MYCKET mer än Erik, jag tyckte att Eriks uppträdande var överdrivet yvigt och lite för energiskt, han verkade vilja mer än han kunde åstakomma liksom.




Asså killen kan ju sjunga och han tar toner som inte är mänskliga, men Kalles lugn och kontakt med publiken var överlägset, enligt mig :) Vet att Erika och många andra har en annan uppfattning ;)

Till sist gjorde dom en låt tillsammans, rock on! \,,/




Vilka lirare, bästa Idol finalisterna ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0