4 månader med dreads!

Nu har jag haft dreadsen i mer än fyra månader. Känns som jag alltid haft dom och jag trivs jättebra, love it love it love it! :)

Strukturen på dom har ändrats jättemycket, från början var dom hårda och nästan oböjbara och jag var försiktig när jag rörde dom för jag var så rädd för löst hår. Nu har jag massor av löst hår och jag tycker bara det förhöjer looken, det ser mer naturligt ut. Jag har virkat mycket mindre sista veckorna också, men det kan nog behövas snart eftersom det lossnar massa i "skarven", där mitt hår slutar, dom får ju inte ramla av liksom! Egentligen gillar jag inte att jag satte i löst hår, men andra alternativet var att vänta flera år på att få nån längd på dom. Hade kunnat gjort det, men det hade sett förjäkligt ut! :) Jag längtar tills mitt hår är nog långt så jag kan ta bort "extra håret", så slipper man oroa sig att nåt ska lossna liksom.

Färgade lite också för typ en vecka sen, några blev svarta, några röda och några färgade vi inte alls :) Kul med lite färg!







Så ser det ut nu för tiden :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0