Virkat dreads idag

Japp, tog mig i kragen och virkade på dom idag. Det är säkert ett halvår sedan sist och jag vet inte om jag tycker att det egentligen behövs oftare, inte på mina iallafall. Jag gillar när dom är lite halvslarviga. Det började dock sticka ut hår i skarven mellan mitt hår och förlängningarna och dessutom blir jag irriterad på det som lossnat runt ansiktet.

Sååå jag virkade på alla utom en, den i mitten på bakhuvudet, kommer fan inte åt den :) Lämnade också lösa håret i nacken, för jag når inte riktigt dig heller.



Virkat och ovirkat :)


Färdig!


Lite mer än 10 månader gamla nu :)


Och ett kort med finkameran :)


På sista bilden kan man se mycket virkning på dreaden vid örat, det var mycket hår som lossnat där :) Åsså ser man håret vid nacken, jag hade virkat in det också om jag bara sett vad jag gör :) Får be Erica när hon kommer hem igen, eller flörta med Flemming ;)


Kommentarer
Postat av: Erica

Holy smoke... vad gött!

2010-08-25 @ 12:16:30
URL: http://svenssonhippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0