Tatueringsmässa i Stockholm

Var iväg till storstan i lördags, faktikst utan karta och kompass! Följde med en jobbkompis till tatueringsmässan som var där i helgen. Vi tog tåget och gick sedan till stället där mässan var, hur lätt som helst :) 

Det var jättemycket att titta på! Det var massor av tatuerare såklart, man hörde surrandet av pågående tatueringar överallt, dom hade fullt upp hela tiden.



Sen fanns det kläder och smycken och till och med hårfrisörer och nagelfixare :) På scenen var det live uppträdande och emellanåt motiv tävlingar i olika kategorier. Vi såg porträtt tävlingen och den var mycket imponerande.

Vi var där i flera timmar, det fanns så himla mycket att titta på :)

Kom hem utan några nya piercings och ingen tatuering gjorde jag heller :) Men fan vad sugen man blir när man ser allt snyggt! Köpte bara ett smycke till min navelpiercing, det var allt, förutom inspiration, jag kom hem med :)

Mitt nya smycke :)


Har ni sett Tim Burtons film Corpse bride, eller The Nightmare before Christmas? Då kanske ni känner igen den :) Har fastnat helt för hans lite udda stil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0