Close ups

Tog lite bilder med nykameran igår, provade lite olika inställningar och ljus. Man måste riktigt nära för att ta närbilder utan större objektiv, men det går, om det man siktar på är stilla :)

Idag grejade jag med en del av korten i Photoshop, mitt kvällsnöje :)

Imbas nos, med fokus på skägget :)


Av säkert 20 kort blev bara ett med bra skärpa, körde utan blixt inomhus...


Imba sover


Imba och jag <3


Imba i fokus :)


En söt Tia nos <3


Tia halvsover :)


Jag och Imba igen <3


Det går ju an inomhus att komma nära, men det är värre utomhus. Det är också närbilder som är roligast att fota tycker jag så i need bättre zoom!
Har hittat ett objektiv, ett Tamron 18-200, finns på Expert för 2500kr. Fördel att slippa byta objektiv och ändå ha en helt ok zoom. Vi provade det i affären och för dom pengarna är det helt ok. Hoppas på en fet lön nu den 27:e så jag kan gå och köpa det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0