Trädgårdsfest!

Det var namnet på festen en arbetskollega bjöd på förra helgen, och wow vilken trädgård hon hade! Små statyer, massa blommor, prydnadsgrejer och vackra gamla ting, verkligen jättemysigt! Det var dom i arbetsgänget som var inbjudna men vi blev tyvärr inte full styrka, några var sjuka och några jobbade, men vi som var där hade supertrevligt!

Vi började utomhus i den härliga trädgården, men det började småregna så vi flyttade oss till en härlig altan fylld även den med små prydnader och massa blommor. Hon bjöd på musik, jordgubbsbål, chips och tilltugg och senare blev det taccogratäng! Gud vad härligt!

Vi hade en underbar stämning och det är så skönt att umgås med folk som man faktiskt får snacka jobb med och som förstår vad man menar ^^ Inte för att det blev mycket jobbsnack direkt, hehe, det blev lite mer mystiska saker och en hel del hundprat eftersom värdinnan hade en tre veckors valp, plus att många av oss i arbetsgruppen skaffat valp iår.

Jag for dit med inställningen, "jag stannar ett tag och jag ska inte dricka" HAHA, eller hur, har den nånsin funkat liksom? ^^ Så fort jag kom fick jag en välkomst drink i handen och ett löfte om att bli hemskjutsad så fort jag ville av värdinnans man ;D När kvällen började bli mogen och ganska sen drog en del hem medans andra tog sig in till stan och shakade loss till lite live blues :) Jorå, blues funkar för mig, gillar faktiskt blues ^^

Tack tjejer för en rolig kväll, det gör vi om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0