Spindelmannen goes Klas Klättermus

Hahahahahahaa, jag dööör, hahahahaa!

Jag skrattade så jag nästan dog när jag hörde den här storyn :) Tydligen så är det en inbrottstjuv i Stockholm som är en riktig fena på att klättra. Han har därför fått smeknamnet "Spindelmannen", låter ju både coolt och imponerande! Tidningarna börjar skriva rubriker som "Spindelman gäckar polisen" och tydligen så tyckte stackars polisen att han hade för häftig och cool image SÅ vad gör dom? Jo dom döper om honom till "Klas Klättermus" haahahahaahaa!

Är det bara jag eller är det här jäkligt roligt? Det bara bubblar i mig av skratt när jag tänker på det ^^

Läs artikeln här


Spiderman goes: -"Den som äter palsternackor, han går inte av för hackor, morot, selleri och dill är inte heller illa"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0