Kolla här!!!

För ungefär ett år sen hörde jag en låt på internet, jag föll pladask för den och blev mer eller mindre beroende av att höra låten typ dagligen. Låten hette Rette mich och bandet var Tokio Hotel. Sedan dess har jag ÄLSKAT detta band!!! Ju mer jag hör från dom ju mer tycker jag om dom. Älskar stilen, älskar sångaren Bills röst, älskar texterna, det bara stämmer ^^

En annan favorit är Dont jump, så fin text! "the eyes of the city are counting the tears falling down, each one a promise of everything u never found" också avslutas låten med "dont jump!.... and if all that cant hold u back....i´ll jump for you"


Bloggerskan Kenza har en TÄVLING tillsammans med Universal Music just nu och vinner man får man följa med Kenza och träffa Tokio Hotel nu på Tisdag!!! Man är väl aldrig för gammal för att träffa sina idoler va? ;D



Kram!

Kommentarer
Postat av: Erica

Så... hur blev det?

2009-09-05 @ 22:29:50
URL: http://svenssonhippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0