Bra dag!

Lördag var den bästa dagen på länge! Började med hårtvätt som ni kan läsa om i föregånde inlägg ^^ vilket var heeelt underbart, hehe. Det enskilt hade räckt för att göra min dag :) Men det bara fortsatte med bra grejer.

Flemming bestämde sig för att göra en festmåltid med chiligryta och ris och sen efterrätt med persika och jordgubbar i ett glas och sen hällde han cider över. ASGOTT!

Gott som f*n :)


Efter maten kände vi att det är ju ändå lördagkväll så varför inte gå ut och roa sig liksom :) Sagt och gjort, vi drog på Maxi och handlade groggvirke, hehe, sen var det bara att sätta igång ^^

En galen-Erica blev snygg-Erica och Imba ville också pudra näsan ^^


En eller annan Tequila slank ner, haha, och mitt hår var cooooolt, hihi ^^


Gumman och jag drog på Harrys medan Flemming gick och träffade en polare på café Sylvia (eller vad det hette). Hade en underbar kväll! Party party :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

The night was lovely och jag håller med, den bästa dagen på länge...

2009-10-14 @ 08:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0