Lite bilder på hundarna i Norrland

Tog några bilder hos mina föräldrar sist jag var "hemma" (för Norrland är fortfarande hemma för mig) (fast E-tuna är ju också hemma, ja ni vet)

Vi var upp till "vändplan" som vi kallar det, en gammal väg som leder upp på en höjd. Nu på senare år har dom dock förlängt vägen en bit till för att avverka skog. På vintern är det en riktigt trevlig skoterled, dock inte så lång...

Tia med sin favorit, bollen!


Imba kunde ligga still i två sekunder utan att göra konstiga miner! :)


Vägen upp, Imba har nog en liten demon i sig haha


Fast hon gömmer den väl, gohunden <3


Framme, där uppe på höjden finns en jättefin skog med finfin utsikt


Skogsmys = tugga pinnar :)


Imba sötnosen <3


Blir nog en tur upp igen till jul, verkar som att jag får vara ledig. Hoppas på snö då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0