Konstnärliga sidan av mig...

Tittade igenom mina teckningar som jag gjort under åren. Det var länge sen jag tog mig tid att sitta och teckna, har liksom inte ro att sitta, så mycket annat som ska göras, fast ändå tycker jag att jag aldrig gör nåt...hmm....stressad...

Här är några av teckningarna iaf

Älskar fantasy och det syns i mina teckningspapper ^^




World of Warcraft har också inspirerat en eller två gånger


Har en bok av Michael Jackson som det finns jättefina bilder i, dom här är därifrån




Min tonårshjälte Kurt Cobain


närmare bild


och min andra tonårshjälte Michael Jackson ^^


Från en film som jag inte minns vad den heter just nu...


Kanske ska ta upp det där med teckning igen, skulle verkligen behöva nåt som ger mig lite lugn och ro...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0