Vilken Cirkus ^^

Det började med att jag såg en cirkus affisch på stan och blev fruktat sugen på sockervadd! Nämde det för Flemming, men fick liksom ingen riktig respons därifrån. Mitt sug efter sockervadd ökade varje gång jag såg den där affischen och den där cirkus känslan man hade som barn kom över mig. Slängde iväg ett sms till Erica och efter, hmm, lite lirkning var hon med på idén :) dock något reserverat haha.

Onsdagen kom och vi släntrade ner genom stan till platsen där cirkusen var. Känslan av att var typ 14 igen infann sig hos mig iaf ^^



Väl framme var det värsta kön... suck... och ja, det var vi och barnfamiljerna :) Där i kön var det jag som var på väg att banga ur och tycka att det här kanske inte var en sån bra idé iallafall, men Erica tyckte att har vi kommit så här långt ska vi fan också göra det här ^^

Aja, där inne fick jag syn på sockervadd och var åter igen som ett barn ^^ Väl inne och på plats tyckte även Erica att det här faktiskt var en förbannat bra idé :D

   

Det var riktigt underhållande, elefanterna var stora, hundarna charmiga, akrobaterna duktiga, clownerna roliga och kamelerna var ascoola. Dom hade till och med dresserade kor!

   

Tack gumman för en underbar kväll!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja vem kan motstå en kväll med sockervadd och dresserade kor?? Självklart ingen :D

2009-05-09 @ 11:24:11
URL: http://woec.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0