Världen utanför

Nu har iaf en av puppsen upptäckt att det faktiskt finns en värld utanför valplådan! Lilla Gul stod med tassarna mot väggen igår för första gången och idag gjorde hon tappra rymningsförsök, hon är dock för liten för att lyckas... än en stund :)

Jag vill ut och utforska jag!


Dom har fått varit ut och upptäckt närmaste omgivningen, madrassen jag sover på brevid valplådan har dom allihopa, en och en fått utforskat. Det är så halt på golvet, så dom vänder själva så fort dom kommer av madrassen :) När Lila var ute idag så hade jag inte ställt upp datorn på bordet så den fick besök ^^

Det är jag som är data experten!


Det har varit tävlingar på klubben i helgen och jag har varit och tittat på en del, kul att träffa "gamla" polers igen.
Efter dagens tävling (som var skydd och sök) kom Annica hit och vi tog lite bilder på Tia och Tino. Vi tänkte nämligen göra om lite på hemsidan och behövde lite sommar bilder. Bilderna blev jättefina, men så har vi ju fina motiv också ;D

Här är en av bilderna!


Medans vi var ute och fotade var Eleanor inne och gjorde en första kloklippning på de små. Så nu kan dom dia och trampa så mycket dom vill utan att riva Tia :)

Nu ska vi sussa, gonatt!
/Cattis, Tia och pupps! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur är det med den egna världen utanför då?

Saknar ddig här.. Puss

2009-05-25 @ 17:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0