Underbara sommardagar!

Kom hem till högsommarvärme! Heeelt underbart ljuvligt!

Jag och älskling gjorde enchiladas och åt på balkongen


Är hundvakt åt Sigge nu i helgen eftersom Erica jobbar hela långa dagen, ända tills kvällen. Han är ju bara för härlig, tog fram en boll och provade leka med honom, haha, gud vad han hade roligt! Han slängde bollen hit och dit, och svansen gick värre än en helikopter ^^ Flemming och jag har varit ute och slögått i värmen med Nera och han idag, köpte glass, tittade på abborrar i Eskilstuna ån och nu ligger dom nöjda här i vardagsrummet nedanför mig.

Sigge tar igen sig, så himla vacker


Har nyss skjutsat Flemming på gymnastiken och sitter här med ett kallt glas Cola. Erica slutar jobba om en halvtimme och då tror jag hon snacka nåt om slingor, blir spännande det :) Men först ska vi förstås ut med gohundarna :D

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0