Oh oh oh!

Kolla vad jag hittat!

H&M har tydligen nån grej som heter Fashion Against AIDS, massa kändisar har fått designa kläder med temat att sprida "awarness" om HIV och AIDS. Pengarna ska gå till HIV/AIDS grupper runt om i världen.

En av de designande artisterna är Tokio Hotel.



Dom har blivit mina absoluta favoriter. Jag kan inte låta bli att älska deras låtar och kan lyssna om och om igen, verkar aldrig tröttna på dom. Jag är nog troligtvis 10 år äldre än större delen av deras fans, men vem fan bryr sig. Me like! :)
 
Gruppen har fyra medlemmar men på bilden är det bara två,  frontpersonerna, sångaren och basisten, Tom och Bill Kaulitz, tvillingar.

Kram!

Kommentarer
Postat av: TröttArne

Hihihi... jag vet nån som kommer att köa den 28.e...?

2009-05-03 @ 09:37:07
URL: http://woec.tk
Postat av: Cattis

Vette fan om jag vågar ;D

2009-05-04 @ 03:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0