Lugn och ro i sjunde himlen ^^

Lugna och sköna dagar, Tia sköter valparna jättefint och hon verkar så belåten och nöjd med livet. Hon i sin tur blir ompysslad av oss, kliad och gosad och hon får beröm av oss och alla som kommer och kikar.

Idag var mamma och pappa här och tittade på puppsen, tror pappa var lagom imponerad medans mamma nog skulle kunna tagit med en hem ^^

Eleanor och jag har suttit inne vid valparna ikväll och surrat och vi nämnde bland annat hur jobbigt det måste vara för de vilda djuren, att sköta barnen och dia, samtidigt som de måste ut och jaga för att skaffa mat åt sig själva. Våra tamhundar har ett "lätt" jobb jämfört, och ändå märker man hur trötta och tunna de blir under valpskötseln.

Senare på kvällen kom Annica förbi med USB kabeln, jippi! :) Så här kommer ett gäng utvalda bilder

Närstudie av söta små tassar


Så små jämfört med mamma Tia




Små söta nosar....




...och små söta öron :)


Tvättning pågår


Mor och son <3


Imorgon ska jag faktiskt slita mig härifrån och gå på bio, vi ska se Wolverine och jag tror faktiskt den är bra.Skickar återigen ett TACK till mina arbetskamrater! Åsså en stor puss hem till Flemming, älsklingen som jag måste vara utan medans jag är här uppe, älskar dig <3

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0