Kvarglömt julpynt

Har blivit lite av en sport att hitta julpynt som folk har glömt att ta bort. Här är de två senaste fynden, en tänd ljusstake i ett fönster längs kvällsprommisen och en bröd-tomte inne i en stor mataffär.

   

Nä, nu ska jag spela lite Fear och sen kanske kolla vad som händer på stan. På Måndag bär det av till Göteborg med jobbet och jag blir där till fredag. På söndag efter det firar jag och älskling 2 år så då ska vi mysa, och sen ska jag åka till Ö-vik och gosa ihjäl Tia och valparna!

Och just det, en annan bild på mitt nya hår :) Kanske inte var så dålig bild på förra inlägget ändå, bara jag som inte vant mig vid hur mörkt det blev ^^



Kram!

Kommentarer
Postat av: Erica

Morr morr morr.. synd att du inte fick någon bra bild på tomteslingan vid dig åxå...

2009-05-09 @ 11:19:18
URL: http://woec.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0