Min underbara Tia <3

NU är hon äntligen hemma hos oss igen! Mötte Eleanor i Uppsala och det blev ett kärt återseende kan jag säga :) Hon trivs ju så bra med Eleanor, blir helt galen när hon kommer och hälsar på så hon har med all säkerhet inte saknat oss lika mycket som jag saknat henne, hehe
Väl hemma i nya lägenheten tog hon några svängar och nosade runt, sen däckade hon i soffan med husse :)

 

Eleanor hade med sig en liten present till boffarna, en påse med jättefina godisar.
Mumsigt värre tyckte Nera och Tia :)



Pysslar lite i taget med att få ordning i lgh :) Köket har fått gröna gardiner, min fina taklampa sitter i vardagsrummet med en fin ny tapet och fönstren börjar få lite prydnadssaker.
 
    

Nu kan vi slappna av och njuta av vår nya tillvaro här i Eskilstuna :) Känns extra roligt att tänka på vad som mest troligt händer i Tias (ännu) lilla mage :))

Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0