Idé ---> Resultat!

Jobbade extra inatt och skulle haft sovande jour men hon som skulle jobba vaken natt blev sjuk och dom hittade ingen som ville ha vaken natt så vi fick dela på sovandet :/ Vi sov typ 2 timmar var och när jag kom hem kunde jag bara sova till 12 för då hade jag bestämt möte med hyresvärden. Ett möte jag bestämde när jag trodde jag skulle få jobba sovande jour... Detta resulterade i att jag bara sovit fyra timmar sammanlagt och jag är astrött!

Har iaf varit lite produktiv på min lediga dag, fixat hem betongspik och spikat upp hundtavlorna i köket, allt enligt min mall :) Blev riktigt bra!



Igår såg jag nåt konstigt, jag var ute och gick med hundarna och upptäcker att det rör sig i buskarna intill vägen. Råttor! Typ fem stycken springer efter varandra i ett tåg, runt, runt i busken. Var tvungen att stanna och titta en stund, och sen var jag tvungen att filma det med mobben :) Dom var vita med bruna fläckar och det var fler längre bort längs vägen! Jag är absolut inte rädd för råttor utan tycker dom är rätt söta, jag och hundarna satt och tittade på dom en bra stund.
Min enda teori är att det snöat ovanligt(?) mycket här nere sista tiden och nu töar det för fullt. Kanske deras bon och gångar bivit vattenfyllda?

Ska se om jag kan fixa upp filmen jag tog, vet inte riktigt hur man gör, men jag vet att min bloggtvilling har grejat lite med film på bloggen. Ska fråga henne

Kram! 

Kommentarer
Postat av: Arne Arne!!

Det där blev ju skitbra!!! Och du kan lägga upp filmen på min photobucket om du vill. Min hotmailadress/chipsgrot är användarnamnet och så har jag "det vanliga lösenordet" och sedan ska det bara vara att lägga upp filmen i htmlkoden.. tror jag... :/ Och igen, fotoväggen blev skitbra!!



Puss gumman!

2009-03-19 @ 23:50:49
URL: http://woec.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0