Teenager ^^

Ja här kommer då äntligen bidrag till våran senaste utmaning ala musikvideo. Som sänt från ovan hamnade vi i ett läge vi inte kunde motstå att utnyttja, haha.

Vi var ju på RixFM festivalen och vilka kommer fram på scenen om inte LILI och SUSSIE!!! och självklart sjunger dom sin gamla hit "Whats the color of love" haha. Det var bara att hiva fram kamera och börja agera musikvideo! :)

Musikval: Lili och Sussie, "Whats the color of love"

Erica filmade med zoom utan att tänka på det så när hon filmade oss blev det typ bara på mig HAHA


Min kamera filmar bara 20 sek men jag hade ingen zoom iaf :D


HAHAHA, så jävla roligt när det blir tyst och dom vill att publiken ska sjunga med, åååh jag dör! ^^

Jag kan säga att vi var några av de få, om inte de enda som sjöng med. Kanske berodde på den låga åldern på folket runt om oss, pinsamt var det iaf när folk började vända sig om och titta :) men har man utmaning så har man ju ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0