Snutt dags igen!

Nu är det snart dags igen att åka och träffa Tia och pupps, närmare bestämt imorgon!
Det ska bli så himla kul att träffa dom igen, jag hann ju ganska precis se början på deras små personligheter och nu får vi se om dom är som jag tänkt mig ^^ Troligtvis inte alls haha

Den första tiden jag spenderade med Tia och puppsen kommer jag nog aldrig glömma, det var så himla fint att få vara så nära och se alla deras små framsteg, första kliet bakom örat, första riktiga "blicken", första lilla skallet... Sen att se Tias sätt och skötsel, att allting fungerar och att hon vet vad hon ska göra, som sagt tidigare....magiskt.

Nu kan jag tänka mig att det är liiite med fart och aktivitet på de små och dom kanske inte ligger lika snällt i ens famn längre hehe. Ser verkligen fram emot imorgon!

Här är lite bilder där dom är ca 5 veckor:




Lite svårt att säga vem som är vem :) men söta är dom, sötast i världen! ^^

Tack Annica och Eleanor för att ni tar så fina bilder! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0