Rix FM festivalen är i Eskilstuna

Självklart måste man ju kolla läget :) Gick på ledighet i morse så jag orkar ingen fest idag, men en runda för att titta var ett måste eftersom BWO skulle uppträda. Inte bara dom då, utan Alcazar, Star Pilots, Sara Dawn Finer och en del andra också, men BWO var dom E och jag mest ville se :) Minns när dom spelade i Kramfors, jag hade knappt hört om dom innan och tyckte "äh, så bra är dom väl inte" men jag blev frälst av blonda Martin ^^ (heter han det?)

Ja, dom är bra och melodifestival låten, you´r not alone, har en killer text.

Han har en störtskön stil


Sen kan jag berätta att det snart kommer en surprise till juryn! :D

Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0