Ny look ^^

Har en ny vana att surfa förbi de mest lästa bloggarna på blogg.se, där hägrar ytlighet och många är enligt mig långt från marken och svävar. Men ändå återvänder jag för att liksom se de nyaste tokigheterna :)

Var iaf inne på en blogg vars innehavare är smått galen i naglar. Hon kör med lösnaglar och pryder dem i alla möjliga färger och med massa olika dekorationer. Vad sägs om små julgranar och paket på naglarna till jul? ;) Aja, även fast jag tycker hon tar i lite väl mycket är ju faktist vissa kreationer väldigt snygga så jag bestämde mig för att prova :D

Ytligt? jaa,  tjejigt? jaa,  omoget? joo,  praktiskt? näää,  roligt? - som fan! :)

Så här blev det:
 

Det är mina riktiga naglar dock, orkade inte hålla på med lösnaglar. Fast såhär i efterhand hade det nog varit lättare, det var ett jäkla plottrande för att få dit allt på högerhanden ^^

Kram!

Kommentarer
Postat av: T

Hur gör du människa? =) å grattis än en gång till fast på jobbet :D:D:D

2009-06-09 @ 13:38:52
Postat av: Erica

Aaaah, varit vaken hela natten igen ser jag :) Schnyggt vart det och vad beträffar ångorna så stank det i hela min lägenhet när jag kom hem efter Siggekissen så huvudvärken kanske inte var så "vek" i alla fall. Puss Gumman

2009-06-09 @ 14:35:10
URL: http://svenssonhippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0