Nu är det sommar, nu är det sol, nu är det magsjuka i hagen...

Äntligen har det blivit sommar på riktigt! Fan vad skönt det är när det är såhär stabilt väder, sol och värme hela dagarna och man kan gå i tshirt och shorts ända tills sena kvällen. Mörkt blir det heller inte så klockan kan bli närmare 23 innan man börjar tänka på att gå in.

Har börjat jobba på brännan lite smått på balkongen, men eftersom jag jobbat så har jag bara kunnat sola från typ 15, har sovit tills dess.

Stekning pågår på balkongen ^^


Solen tar inte så mycket på eftermiddagen, men det var tur att jag hann med att grunda lite innan dom här super dagarna kom! :)

Flemming har två vänner från Danmark här på besök och idag har vi varit ute hela dan. Vi började utanför vårat hus, Erica kom över och vi två låg och solade medans pojkarna kastade frisbee och spelade fotboll.

Sen åt vi och åkte till Vilsta. Där blev vi hela dagen och som sagt var det tur att man hunnit grunda liiite iaf för dang vad solen tog :) Man är ju alltid så jävla dum och tror att, äh, inte bränner jag mig, men det blir ju så ändå till slut ^^

Jag och Erica utanför våran lägenhet. Vi är så jävla snygga hahahahaha ^^
 

När klockan började bli 18 började min mage krångla lite och eftersom gumman nyss haft magsjuka så var jag rätt säker på att det nu var min tur.... Vi åkte hem och jag tog en dusch och såhär två timmar efter mår jag fortfarande illa. Jobbigt. Jag vill verkligen inte bli magsjuk, speciellt inte nu när vi har gäster....

Det KAN vara att jag varit ute i solen hela dan och det KAN bero på att vi var på fest i förrgår, det går bra att förneka sålänge man inte kräkts än, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0