Kärt återseende! <3

Det var som att komma hem när jag kom fram till Eleanor, har ju varit här så mycket nu på slutet :) Nu har valparna fått flytta till en större valplåda med högre väggar och den klättrar de inte över i första taget ^^

I öppningen är det dock lite lägre så Tia kan hoppa ut och in och där står de när de vill ut, som fem rymlingsbenägna små fångar ^^



Jag kom fram igår på kvällen och den här gången fick jag ett ordentligt välkomnande av Tia :D Valparna var ute i sin härliga hage, jättesöta och jätteglada! Gud vad kul det var att se dom igen!!!

Det var en helt annan känsla att ta i dom och nu är dom ju helt med på vad som händer och dom springer och busar och drar i leksaker och biter i allt! Alla är jättesociala och följer efter en som ett gäng ankungar, haha.

Här kommer bilder!









Jag är fortfarande krasslig i hosta och har precis börjat få tillbaka rösten och ute blåser det kallt och regnar av och till, ingen bra idé för mig att vara ute för mycket. Typiskt eftersom det är roligast att busa med dom ute där dom kan springa och röra sig fritt. Hoppas på bättre väder till imorgon!

Kram från norr!

Kommentarer
Postat av: Therese

Men du vilka sötnosar!!!!!!!!!! Hur ska ni kunna lämna bort dem?! :P



som ärad jurymedlem undrar jag oxå vart era bidrag är????

2009-06-16 @ 20:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0