Im here to stay!

Jag har nu jobbat 5 månader på mitt nya jobb och provanställningen är på sitt slut, den går ut den 12 juli. Idag var det dags för medarbetarsamtal och jag blev erbjuden fast anställning! Jag trivs ju jättebra här nere och har varit på det klara länge med vad jag vill, så jag tackade ja.

Så nu är det alltså klart, jag blir kvar här! :D

Vi firade lite på kvällen med att gå ut och äta på Mongolian/Thai restaurang. Dom hade buffé med suchi, kinamat och mongolisk mat, supergott var det och vi blev supermätta!

Så jävla gott! Min nya favorit restaurang ^^


Mitt sällskap <3


Tack gumman för ett bra initiativ <3

Kommentarer
Postat av: Arne

Fantasktiskt vacker man är...

2009-06-09 @ 14:33:20
URL: http://svenssonhippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0