El-Jo-Mi´s Partner in Crime, "Imba"

Det blir lilla GUL som blir våran!



Det känns så himla bra nu när jag har bestämt mig, hon är underbar och jag längtar tills hon är här! :) Alla valparna är underbara, så det var supersvårt att välja, men Gul har liksom varit en liten stjärna i mina ögon sedan första början.

Hon ska heta Imba. Dels kommer det från Kimba. Han var den första terv jag träffade och han imponerade stort på mig. Det är pga han som jag har Tia idag och fortsättningsvis också Imba!
Sen är "imba" ett utryck i World of Warcraft, det betyder imbalanced och menas att något är så obalanserat bra att det klassar ut allt annat!

Partner in crime tänkte jag ut som namnförslag åt henne redan efter första resan, när dom var 3 veckor. Hon verkade vara en sån som hänger med på allt bus man kan tänka sig hitta på och det stämmer fortfarande på henne tycker jag :)

ca 2 veckor gammal liten plutt


ca 3 veckor gammal, nyfiken på allt ^^


ca 6 veckor och heeelt underbar! (precis som sina syskon!)



Den 9 juli är det dags att hämta hem henne och då får jag ju också äntligen ta hem Tia, min underbara älskade Tia <3 Det ska bli så himla roligt och spännande att följa valparnas vidare utveckling och lilla Imba som ska jag få dela varje dag med!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Helenawj

Hej jag har nyss lagt upp en finn ett fel i min blogg och jag undrar om du vill kika in och berätta vad felet är =)

ha en bra dag! kram

2009-06-25 @ 01:19:04
URL: http://helenawj.blogg.se/
Postat av: Erica

Sötburk!

2009-06-25 @ 23:21:28
URL: http://svenssonhippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0