Älskar sånna här utmaningar!

Min blogg-kompis E har hittat en till sån här lista! Måste fylla i! :D

1. Hur gammal är du om fem år: 25 ;) närå jag är då 33
2. Vem var den sista du träffade: Är runt folk nu, sambon och hans två danska kompisar.
3. Hur lång är du: 172 cm
4. Vilken är den senaste film du sett: Sexdrive....igår med F´s kompisar
5. Vem ringde du senast: Anders, för att höra hur valptestet hade gått.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem: "Den har jag spanat in länge :) jag har bränt mig redigt på armarna, tack och lov för aloe veran du köpte till mig :) ingen spya har det blivit än heller" till Erica
7. Vad är dagens planer: Klockan är typ 20 så tja, softa och äta nåt gott kanske?
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms: Sms, helt klart.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda: Gifta sedan 1989 tror jag?
10. När såg du senast din mamma: Typ 2 veckor sen
11. Vilken ögonfärg har du: Blå
12. Har du någon gång hittat en katt: Nä, men vi tog en hittekatt innan jag flyttade hemifrån. M & P har kvar den än.
13. Vilken är din favoritplats: Sängen
14. Vilken plats föredrar du minst: stressiga ställen
15. Var tror du att du befinner dig om tio år: Absolut ingen aning!
16. Vad skrämde dig som barn: Jag vet faktikst inte, mörker ett tag iaf
17. Vem fick dig att skratta senast: Ett klipp på internet
18. Är du för ung för att äga vinylskivor: Nä, men jag har bara typ två. Båda Michael Jackson :)
19. Har du stationär eller bärbar dator: Både och ^^
20. Sover du med eller utan kläder på dig: Med kläder, älskar att sova i pyamas, men har bara underkläder på sommaren.
21. Hur många kuddar har du i sängen: 2 till mig, 2 till sambon
22. Hur många landskap har du bott i: Två, Ångermanland och Södermanland
23. Har du någon gång spytt på fyllan: Oooh ja
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota: Skor
25. Är du social: Hmm, inte sådär naturligt, men med de jag känner absolut.
26. Vilken är din favoritglass: Jordgubb
27. Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala av studielånet, köpa alla småsaker som jag är för snål att köpa nu, och troligtvis spara resten tills jag vill köpa hus.
28. Tycker du om kinamat: Ja, jättemycket
29. Tycker du om kaffe: Nej
30. Vad dricker du till frukost: Multivitamin eller Mjölk
31. Sover du på någon särskild sida: Oftast på magen, sen rör  jag mig ganska mycket på natten.
32. Kan du spela poker: Nja, eller jo, hjälpligt
33. Tycker du om att mysa: med rätt person ja ^^
34. Är du en beroendemänniska: Nä det tror jag inte
35. Känner du någon med samma födelsedag som din:
36. Vill du ha barn: Ja
37. Kan du några andra språk än svenska?:  Ja, snart danska :D
38. Har du någonsin åkt ambulans: Nej
39. Föredrar du havet eller en pool: Havet
40. Vad spenderar du helst pengar på: Skönhets grejer tror jag. Kläder, smink, parfym osv (tyvärr)
41. Äger du dyra smycken: Nope
42. När känner du dig lycklig: När jag är ute med mina hundar
43. Vad var det senaste du stoppade i munnen: Cola
44. Vem är den roligaste människan du känner: Erica. Hon kanske inte känner sig rolig, men hon är rolig att vara runt.
45. Välj ett ärr på din kropp: Har ett stort ärr på höger smalben
46. Vad har du för ringsignal: Narwahls och två andra som var de högsta jag hittade.
47. Har du kvar klädesplagg sen du var liten: Mina föräldrar spar på allt...
48. Flirtar du mycket: Nej, det gör jag inte
49. Vart togs din profilbild för din blogg: I köket
50. Kan du byta olja på bilen: Ärligt talat, nej
51. Har du fått fortkörningsböter: Nej, har inte blivit stoppad en enda gång sen jag skaffade körkort (10 år sen)
52. Vilken var den senaste bok du läste: Skymningsbarn
53. Läser du dagstidningen: Nä, kollar ibland på nätet
54. Prenumererar du på någon veckotidning: Nä
55. Dansar du i bilen: Väldigt sällan, men det händer, när jag är själv ^^
56. Vilken radiostation lyssnade du på senast: Rix FM
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper: Eeeh, login till telias ftp, våran hemsida Tervoristerna.
58. När var du i kyrkan senast: O J...... det minns jag inte.... hmm, nåt dop för 5-6 år sen?
59. Vilka personer utmanar du: Alla som läser! ;)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0