Vem är jag?

Har som sagt Flemmings danska vänner här på besök och vi har lekt en lek som iaf borde heta "vem är jag". En person tänker på någon/något t.ex. Påven eller Pippi och sen får de andra ställa ja och nej frågor för att lista ut vem man tänker på, det är askul! Erica och jag har lekt idag och det var riktigt svårt att lista ut Karl Philip, haha.

Igår grillade vi och pojkarna hade varit och handlat medans jag låg och solade. Dom kom hem med kött, kött och kött, ingenting till, typ potatissallad, haha. Så kan det gå när man har danskar på besök ;) Kan säga att vårt kylskåp har aldrig varit så välfyllt som det är nu :P

Tur att man inte är vegetarian (och nykterist) ;)
 

Det blir nog grillning idag också och ikväll blir det kanske krogen, dom far hem på fredag så det är sista chansen typ :) Fast vi har nästan haft fest varje kväll ^^ Mycket Guitar Hero blir det också, vi är ju fyra stycken, två på gitarr, en på trummor och en som sjunger :) Dom har med sig Metallica versionen och jag iaf tycker den är bättre än vanliga GH world tour. Vill ha!

Flemming bankar trummor ^^



Dom har grejat och skruvat och haft sig med trummorna för man måste slå olika hårt på dom för att de ska registrera. Dom sitter faktiskt och grejar med det nu medans jag skriver :) Råkade slänga en blick däråt när dom hade öppnat trummorna och så här såg det ut ^^ Typ kartong bitar under plattorna man slår på, hahahaha, ja funkar det så är det ju bra :)



Det här är för övrigt ett riktigt coolt hotell, vi erbjuder sängplats under stjärnorna :D



Närå, det är så jäkla varmt och en av dem snarkar, så det är själv valt :) Ser ganska skönt ut faktiskt, kanske F och jag ska prova det nån gång, hihi.

Kramar från mig!

                          

Kommentarer
Postat av: Erica

Cooolt!! Jag vill åxå sova på balkongen!

2009-07-01 @ 23:04:05
URL: http://svenssonhippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0