Tok-Tia och Semester-naglar!

Gick ju på semester imorse och jag gick förbi Erica för att hämta Nera på vägen hem, hon skulle jobba och åka hemifrån klockan sju, så döm av min förvåning när jag hittar en nyvaken E fortfarande hemma, haha, ja hon drog lika fort som jag kom ungefär :) Upphör aldrig att förvånas över hur snabb hon är när det behövs ^^ Kvar var jag Nera och en kompis till E som sover där ibland när hon jobbar. Nera fick mat och efter en liten pratstund gick vi hem.

Väl hemma gav jag Tia och Imba sin mat och gick ut med dom. .Första dagarna efter att Tia och Imba kom hem sov Tia nästan hela tiden, men idag när vi var ute syndes det att hon var "tillbaka" igen :) Vi var på "bakgården" och Tia var lös, hon fick värsta rycket och kutade runt, runt, runt, jättebusig var hon. Jag filmade lite av hennes ryck, men missade racet.



Hehe, sen när vi kom in var ju Imba inte trött alls så jag satt uppe en stund och busade med henne. Sen fick hon busa själv ett tag och jag bestämde mig för att fixa fina semester-naglar :)

Googlade lite nagel konst inatt och hittade några "så-här-gör-man" videos :) Hittade en som jag verkligen gillade och bestämde att jag skulle prova den. Och så här blev det:

   

Jag tog bilen till jobbet igårkväll, men tog inte med mig den hem, haha. Visar ju hur trött man är efter 12 timmars nattpass ;) Så idag efter att jag sovit några timmar gick vi och hämtade den och vi tog Imba med oss. Hon fick träffa på både det ena och det andra eftersom vi gick rakt igenom centrum. Lite skraj var hon för cyklarna för dom kom så snabbt, men annars gick det jättebra. Hon fick bara åka famn en liten bit i det mest folk/cykel/bil fyllda partiet.

Senare samma dag på em/kvällen, var vi iväg och släppte henne lös för första gången :D Men det får bli ett annat inlägg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0