Mot Nyköping!

Dags att ut och åka igen :) Jag glömde ju två kassar med tuggben och grejer i Dianas bil så det var bara att fint ta sig en resa hem till henne :) Men jag klagar absolut inte, det var jättekul att träffa dom igen, lilla Jamba gör rätt för sitt namn "fladdermusungen" hon flyger verkligen, haha.



Med oss hem fick vi också massa goa mjukisdjur som Diana snällt delade med sig av, det tackar vi för! Hundarna blev jätteglada :D När vi hade åkt ut på storvägen påväg hem igen kom jag på att Diana hade hundgaller som passar min bil som hon inte behövde längre. Erica som följde med var himla trött, annars hade vi vänt och gjort upp om det när vi liks var här, men som sagt, nu har vi bara ännu en orsak att komma på besök :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0