Trallalla!

Igår fick jag ett sms från Annica, "Tia har börjat löpa!" Jag var på jobbet när sms:et kom så jag kunde väl inte hoppa rakt upp men det var så det kändes, gud vad spännande det ska bli! Jag skickade vidare nyheten till Flemming och mamma för att få lite utlopp för mina sprudlande känslor hehe.



TOKSPÄNNANDE!!! :D

Mmm, måste väl också gratulera min bloggkompanjon till Manga-vinsten... mummel-mummel-mummel...
Men ja, jag förstår varför hon vann, bilderna blev förbannat bra, speciellt den första. Tar också helt fräckt åt mig lite av äran eftersom photoshoppandet inte helt var Ericas eget jobb ;)

Nu blir det kvälls/natt promenad med Neris.

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Erica

Oho.. Självklart ska du ha cred för att du hjälpt mig photoshoppa, Merci så mycket och tackar tackar. Coolt att Tia börjat löpa, jag längtar tills hon börjar bli tjockis och springa omkring här nere :) Och så längtar jag självklart tills dess att det kommer en liten pup att mysa med :p

2009-02-23 @ 15:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0