Ååååka kundvagn, im a ninja baby, so why dont u kill me

Ok, så här var det, jag är ju ny i Eskilstuna så Erica och jag var ute och kollade runt i olika bostadsområden där det finns lediga lägenheter. Mitt i vårat flummande hittar vi det här:



ett gäng gamla kundvagnar som bara står där och väntar på äventyr. Tyvärr så satt dom ihop och ingen av oss hade mynt på oss...... hmmm, tja vem har inte velat åka kundvagn liksom så vi bestämde att vi skulle återvända nån kväll/natt och ninja en :D Som Erica uttryckte det "man vet aldrig när man kommer att behöva en kundvagn"

Sent en kväll smög vi dit utrustade denna gång med en femma och betalade loss en vagn. Som äkta ninjor smög vi jättetyst och smidigt iväg utan att göra minsta ljud ifrån oss ^^ Eller kanske nåt litet ljud kom då vi asgarvande med en rasslande kundvagn halvsprang därifrån ;)

Ninja in action!


Min orsak till varför man ska ha en kundvagn, självklart ska man åka! HAHA :D


Det var defenitivt inte vi!

KRAM! :D

Kommentarer
Postat av: Erica

Oh du hade en bild från the reco-day åxå!! Great :D Love you.

2009-02-02 @ 08:04:46
URL: http://woec.tk
Postat av: Erica

Vill bara tydliggöra att jag har feber på den översta bilden.. Och I´m a NINJA baby, precis som Nemi. Puss

2009-02-23 @ 15:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0