Julen har flyttat in <3

Flemming och jag har julpyntat ikväll. Det blir så himla mysigt med alla ljus överallt, man behöver verkligen det nu när det är så mörkt och tråkigt ute. Speciellt deprimerande är det ju när regnet inte vill ge sig, Sverige har hamnat i nån regnperiod :(

Ljuset runt jul behövs nog lite extra här nere eftersom det troligtvis inte blir så mycket snö som lyser upp ute...











Julmust! :D Lägg även märke till de två bärbara, syns att det är två nördar som bor här :)
Vi såg film ikväll, The Nightmare before Christmas



Den är gammal, från 1993, men jag har inte sett den förut. Jag ÄLSKAR stilen på den här filmen!
Tim Burton har gjort den och han har även gjort Corpes Bride som är i samma stil, även Sleepy Hollow och Edvard Scissorhands som är andra favoriter hos mig. Det är liksom en mörkare lite speciell stil och i love it!



Kram på er!
I år ska jag fan ha en bra jul.

Kommentarer
Postat av: Erica

Såklart!!

2009-12-01 @ 12:55:30
URL: http://svenssonhippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0