Julen (äntligen) över för i år

Flemming och jag firade jul i Norrland iår, hos mina föräldrar. Vi for upp den 22:a och i Härnösand stannade vi till hos min syster Lotta, önskade god jul och lämnade lite julklappar. Nästa dag hälsade vi på i Örnsköldsvik, först hos min andra syster Sussie i deras nybyggda hus och WOW säger jag bara... :) Nästa stopp var hos Annica och Anders där vi blev bortskämda med härlig mat :) Sen hämtade vi upp Eleanor och Toka på väg upp till gamla kära hundtorpet. Alltid ett kärt återseende för mig numera. Där gick vi på belgar-prommis; Tia, Imba, Toka, Kimba, Tino och Öxo åsså vi tvåbenta förstås :) Efter det återvände vi till Västhammar igen.

Mamma fick klä granen iår och fick Tia-puss som tack ^^


Tia sötnosen <3


Julafton blev en lugn tillställning, Kalla Anka vid tre, lite julmat senare och sen öppnade vi julklapparna. Tror hundarna fick flest i år, vi fick hjälpa till att öppna för dom hade fullt upp ^^ Kan hända dom var mätta sen julmaten, dom fick som vanligt en liten egen tallrik efter Vi ätit :)

Juldagen lånade jag mina föräldrars nyinköpta digitala systemkamera och tog lite bilder på voffarna, dom bara älskar snön! Båda två har typ huvudet mer under snön än ovanför när vi är ute :)

Som sagt :)


Fin bild som mamma tog


Imba pimba börjar bli en riktig skönhet <3


Imba gillar snö, har jag sagt det? ;)


Imorgon drar vi hemmåt mot Eskilstuna och sen jobbar jag över nyår... :( Man får tänka på pengarna sånna gånger...

God fortsättning!


Kommentarer
Postat av: Erica

Ohoj Blåvardag here we come!!

2009-12-27 @ 19:45:48
URL: http://svenssonhippi.blogg.se/
Postat av: Cattis

Vart e grinchen när man behöver han liksom??

2009-12-28 @ 07:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0