Onsdag - Lill-lördag = party :)

Erica och hennes arbetskamrater brukar med jämna mellanrum ha afterwork och i onsdags var det dags igen :) Sist jag var med henne och hennes arbetskamrat slutade det med fylle geocashing och bus i gamla stan, haha :)

Flemming och jag mötte upp lite senare för F hade gymnastik till 20, så vi svepte några vodka-redbull, gick ut med hundarna och gav oss av :)

Coolast i stan med Flemmings cigg, HAHA


Dom hade hunnit göra sig riktigt hemmastadda på Bishops Arms när vi kom, mysigaste bordet längst in, närmast till toan, asnice ^^ Bishops är för övrigt enda stället jag vet om som har två toaletter inne på samma toalett :)

Ganska snart utvecklades en lek som gick ut på att sno julpynt runt om i lokalen, glitter, pynt från julgranen och en stjärngosse strut hann dyka upp innan en tjej som jobbade där började kasta långa blickar mot vårat bord ;D

Början på kvällen då vi fortfarande var ganska städade ^^


Slutet på kvällen, galet folk - galen kväll ^^



Efter några jägershots och djupa samtal om vikingar och storheten hos smålandsmän drog vi vidare till Gustav på efterfest! Och vad hittar vi där om inte ett Xbox och ett prima Rock Band, hihi :) Ett perfekt avslut på en galen kväll :)

Kommentarer
Postat av: G

Gustaf, om jag får be! Det är ju ett kungligt namn!

2009-12-07 @ 17:15:23
Postat av: Cattis

Men omg, har jag tre pers som läser min blogg nu? coolt ^^

2009-12-07 @ 23:13:36
Postat av: Erica

Hahaha... ja jävlar.. Vette fan om det blev bättre egentligen, men det känns bättre i alla fall.. Puss gumman, reincheck någon gång..

2009-12-08 @ 18:54:40
URL: http://svenssonhippi.blogg.se/
Postat av: Arne

Ser ut som om du hade lite kul ändå... ^^ Puss gumman

2009-12-09 @ 11:17:58
URL: http://svenssonhippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0