Eskilstuna by night

Var ute och gick med Erica härom kvällen och det var värsta draget på stan. Väldig vackert från där vi stod på andra sidan ån, försökte fånga det på film, men det blev inte alls så bra som det var i verkligheten.



Blev iaf lite påmind om vad jag saknade i Bjästa :) Det händer saker, tivoli och marknads stånd i hela stan helt plötsligt för det är Å-festen. Ibland är det gatumusikanter och live uppträdanden på scenerna har det varit lite nu och då hela sommaren. När Rix FM var här var det cirkus folk som gick runt på gatorna och showade.

Inte för att jag går och upplever allt, men nu finns det möjlighet till att göra det om jag vill.
Jag är glad att jag vågade ta steget att flytta och byta jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0