Att bila 50+ mil...

... är ganska jäkla drygt!

Åkte norrut igår för jag ska ju lämna Tia hos Eleanor nu när det börjar närma sig valpning.

Resan upp var den drygaste hitills, jag tror det beror på att nu är det inte spännande längre. Har ju konstaterat att jag faktiskt hittar och att det går bra att köra själv och det gör att det hela blir rätt långtråkigt.

Bunkrade upp med saker att äta, för vad annars kan man göra liksom :) Frågan är dock hur trafiksäkert det är att dippa bulle i Philadelphia ost när man kör? ;)

 

Vi klarade oss iaf alldeles helskinnade fram :)



Väl framme hos mina föräldrar väntade min sprillans nya laptop! :D Oj vad fin den var! Det blev en Acer Aspire med 3GB ram och 250GB hårddisk, numpad och inbyggd webcam! Tyvärr också Windows Vista... men det får jag leva med. Slängde mig över den och började inspektera allt, sen installerade jag Firefox och Stumble, två saker min dator inte kan leva utan ^^

   
  

Satt uppe till säkert halv 4 på natten och grejade hehe. Har fått nyaste Photoshop på den också hiihiiihi ^^

Asnice, kram!

Kommentarer
Postat av: Erica

Oh.. Me avundsjuk..

2009-04-28 @ 20:50:09
URL: http://http:/svenssonhippi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0