I dare u :D

GUMMAN!

Jag har en idé!

Jag utmanar dig till en tävling som garanterat kommer få oss att skratta åt varandra. Vi turas om att bestämma ett tema, sen tar vi en bild på oss själva i temat, bäst bild vinner. Vi måste vara med i bilden, det blir roligast då!

Jag börjar bestämma tema HAHA, eftersom min blogg igår handlade lite om EMO så är det givet!
Temat är EMO!

Så hem och tupera och hårdsminka dig, ta en bild och lägg ut på din blogg, så gör jag detsamma hihi.

Är utmaningen accepterad??

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Erica

Utmaningen är accepterad!! Men.. vem är vår opratiske dommare?

2008-10-28 @ 16:58:20
Postat av: Therese

Men haaallå... jag har redan i detta nu utsett mig själv som en mycket opartisk och oerhört rättvis domare.. så, let the game begin ;)

2008-10-28 @ 23:07:11
Postat av: Erica

Självklart får du vara dommare therese.. och för min del får du åxå gärna vara lekledare.. :)

2008-10-29 @ 15:12:41
URL: http://woec.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0