And the winner is.....?

Så nu har båda lagt ut bilder, haha
Jag kunde inte låta bli att fixa lite med ericas bilder också. Så här kommer Emo-Erica fixad i photoshop :D





Really cool :) Läste Therese ville va domare?? Hade jag vart domare hade jag sagt det var lika :D kanske Erica har mer inlevelse? Men gumman, en bättre kamera vore nåt iaf :)

Ska jobba ikväll, och det ska uppdateras kvälls scheman, så det blir nog lite huvudbry. Dessutom ska protokollet från sista APT justeras av mig och en tjej till. Vi jobbar ihop ikväll så vi tänkte få även det gjort, hehe, optimist javisst :D

Ha det!
/Cattis

Kommentarer
Postat av: Erica

Mmm.. Therese kan som sagt var få vara både dommare och lekledare för min del.. Och Kamera.. Ja, det står högst upp på listan för inköp just nu, till och med sovrummet får vänta. Det var nämligen helt omöjligt att få mobiljävlakameran att registrera min coola turkosa effekt i sminket.. Med lite god vilja kan jag ana det, men det är åxå allt..

2008-10-29 @ 15:20:10
URL: http://woec.tk
Postat av: The Judge

Med två väldigt goda kandidater, där den ena bet sig själv i röven... blir vinnaren av bästa EMO, med en lugg som inte går av för hackor.... allas vår Chipsgröt. Cattis va fan(!!!), bilden DU har fixat av erica är ju hur cool som helst å det va den som fällde avgörandet. Men helt seriöst så är ni skitsnygga båda två, kanske ni har hittat rätt efter 28 års sökande ;)

2008-10-30 @ 22:15:52
Postat av: Erica

Yeees!! I am the winner!! :) Och jag har för en gångs skull inte mutat dommaren. Jiiiha. Och tema för nästa utmaning är: Ugly Betty. Come on nu tjejen..

2008-10-31 @ 16:45:30
URL: http://woec.tk
Postat av: Erica

Går lite trögt med Inläggen för dig tror jag.. Gällande UB-mästeskapet vill jag bara upplysa om att jag inte ämnar delta förrän min nya kamera har kommit.. Love you! Puss

2008-11-01 @ 23:12:56
URL: http://woec.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0