SNÖ!

För det första, grattis Erica, IGEN, till vinsten :) Den var du värd, jag lade inte ner lika mycket engagemang som du, men nästa gång då jäklar hehe. Jag tycker våra domare kan få komma med ett tema, så domarna kom igen! 


Är ledig och befinner mig i Nyland hos föräldrarna. Till Flemming och hundarnas STORA glädje snöar det för fullt och det är härligt vitt på backen!

Bus med snöbollar är Tias favorit :)


Jag med boffarna


Jepp, vi byggde snögubben i bakgrunden, man blir aldrig för gammal!


Igår körde vi hem några möbler härifrån. Ett "skåp" och ett databord, blev mycket bättre än tidigare! Ska också sätta upp ett barbord mellan fönstren i köksdelen så vi får någonstans att äta. Just nu kör vi utan köksbord.

Ska fixa bort kablarna bara
 

Hehe, smart att samla på sig möbler när man ändå kanske ska flytta snart :) Förhoppningsvis funkar möblerna även i nästa lgh. HIHIHI !

Kram!

Kommentarer
Postat av: Erica

Åh SNÖ!!! suck

2008-11-15 @ 19:28:58
URL: http://www.woec.tk
Postat av: Erica

Har precis snackat med Jerker och där var alla tre dommare samlade, de ska spåna fram en ny kategori under the influence av alkohol i kväll.. :) Kan bli spännande.

2008-11-15 @ 20:18:51
URL: http://www.woec.tk
Postat av: tess

nästa tema är någon ni båda älskar... ingen mindre än... LINDA ROSING..kör hårt, väntar med spänning på resultatet ;)

2008-11-15 @ 23:03:37
Postat av: Cattis

HAHA ja det blir spännande :) och henne ÄLSKAR vi ju ja ;)

2008-11-16 @ 11:34:05
URL: http://www.woec.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0