Pang pang!

Vi fick äran att provskjuta pappas nyinköpta gevär! Under hård uppsikt och sträng kontroll av säkerhet fick vi skjuta oss less på en skithäftig snurrgrej!

När man sköt på en liten så snurrade den upp och lade sig på den främre stången. När man sedan sköt på den stora så for alla små ner igen, skitsmart ju!


Först hade vi en ställning för geväret men det blev för lätt så vi tog bort den. Vi provade även stående utan stöd alls, men det blev för svårt, vi missade nästan alla då :)
Här är vi när vi skjuter!





Det var sånt himla fint väder idag, solen sken och igår kom det ju snö! Vi har varit ute mest hela dan och grejat med olika saker. Hundarna har fått varit med, men inte medans vi sköt förstås :)

Bild på mig bara, är dålig på att posta sånna hehe. Terapi... eller nåt :)
Tycker alltid jag ser dum ut på bild...


Har egentligen inte hunnit vara så nervös inför den kommande intervjun på torsdag, men igår fick jag nån konstig "vad-ska-jag-ha-på-mig-panik" och det är väl egentligen det sista jag ska ha panik för. Jeans och en tröja, gillar dom mig så gillar dom mig liksom :)

Sista planerna är iaf att se om jag kan ta ut en semeserdag på tisdag och fara ner då. Blir lugnast så, minst stress och jag hinner sova bra och samla ihop mig innan intervjun. Bara dom hittar nån vikarie för mig så.

Kram!

 

Kommentarer
Postat av: Erica

Ritititit.. Snart så, gäller det. Spännande.. Kommentar till nya utmaningen?? och sist men inte minst... Fan vad snygg du är !! Puss

2008-11-17 @ 12:56:42
URL: http://www.woec.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0