Glad Första advent!

Nu ska man tända första ljuset och det betyder ..... julpynt! Det är så mysigt att julpynta. Fast lite konstigt känns det att första advent är i november, i min värld ska julafon alltid vara på en söndag som är 4:e advent OCH 24:e dec :D

Förra året rensade jag bort gammalt julpynt och sparade bara det jag faktiskt tycker om så nu är det inte så mycket att gå igenom när man ska upp med det, skönt!

Upp med allt på bordet bara :) Fast iår var det ju inte så mycket :D


Julstjärnan är obligatorisk




Ljustomten, han har nog hängt med längst tror jag


Idag blir det lugnet före stormen, nästa vecka ska jag få hundra saker gjorda... Möten hit och träffar dit, försöker trappa ner lite eftersom jag känner att jag inte orkar hålla det här tempot, men det är svårt.

En sak jag ska göra är iaf att ringa och höra hur det går med det nya jobbet, jag är ju sjukt nyfiken på om jag får det eller inte.

Glad Första advent!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0