Jahapp, Linda Rosing var det...

Först tänkte jag att jag skulle ta några bilder som var porriga utan att visa så mycket hud, men hur lätt är det???
Efter att ha kommit fram till att det inte blev bra så började avklädningen hehe. Eftersom det var Flemming som tog bilderna blev det snabbt väldigt porrigt, men dom bilderna är cencurerade hihi. Här kommer iaf mitt bidrag, jag som Linda Rosing (en oblond sådan) :p

En "puta-med-läpparna" bild tyckte jag var obligatorisk hehe








Hur många stumpor jag har i bh:ARNA ska vi inte prata om, men jag kan avslöja att det var fler än 4 hihi. Fan va jobbigt att ha så stora som hon har.... Slitna jeans kändes iaf som hennes stil :)
Mer avklädd än såhär vill jag nog inte vara på internet och jag skulle defenitivt inte gå på ICA såhär, det skulle bli kallt haha.

Kraaaam!

Kommentarer
Postat av: Erica

OMG!!

Bra jobbat gumman!! Du ser ut att ha jättetuttar!!!!!

2008-11-30 @ 14:23:46
URL: http://woec.tk
Postat av: Juryn

trots det oblonda håret ¨måste ändå denna kategoris vinnare bli CAttis. helvete alltså, det ser ju ut som du har eold talang där alltså...playboy mansion nästa. erica, du va inte su dum som blondin du heller!

2008-11-30 @ 20:21:17
Postat av: Cattis

YEEAASSHHH! Äntligen fick jag vinna HAHAHA! Men det betyder väl inte att jag måste gå på Kramm såhär va? ;P

2008-11-30 @ 23:10:32
URL: http://www.woec.tk
Postat av: Erica

Grattis gumman!! Det var du värd.. jag menar.. du har ju lite att komma i kapp..



Och till juryn... det vore smidigt om ni postade resultatet i båda bloggarna... :/

2008-12-01 @ 07:56:07
URL: http://woec.tk
Postat av: juryn

neee erica såhär är det, vi orkar inte posta eller pista i båda.. så vinnaren får det :P... så till nästa kategori.. JERKER LINDSTRÖM! Se till och fixa detta fort, vi närmar oss jul å nåt sånt måste vi väl hinna med ? :P

2008-12-01 @ 20:29:00
Postat av: Cattis

HAHA Jerker som tema :) Lite fusk är det ju eftersom Erica känner Jerker liiite bättre, men jag har några idéer som kan funka hehe :)

2008-12-02 @ 12:54:55
URL: http://www.woec.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0