HIHI!

Nu är det offentligt, Tia ska bli mamma!!!
El-Jo-Mi´s kennelmamma Eleanor och jag har pratat om det och jag har sagt ok. I princip gett henne fria tyglar, för vad vet jag om hunduppfödning och jag litar på Eleanor. Nu har hon lagt ut det på hennes hemsida, så nu är det offentligt!

Tias bror Tino, Annicas hund, parades med en tik för en tid sedan. Tyvärr blev det komplikationer och inga valpar överlevde, även tiken blev mycket sjuk, men klarade sig som tur var. Med detta i bakhuvudet är det ju förstås lite nervöst, men jag tycker att det här är jättespännande. Medveten om att nåt kan gå fel ska man ju alltid vara, risker finns ju med allt.

Om allt nu går som det ska blir det nog valp för mig och Flemming. Han är mycket positiv till det :) jag är också positiv men jag vet att det är mycket jobb. Några saker har jag dock lärt mig så gamla misstag kommer inte att upprepas, men det finns nog ett stort gäng nya man kan snubbla på :)

Tias tilltänkte heter Myrskynsilmän Picasso, kallas för Kami och är från Finland. Ståtlig och fin på alla sätt och bra mentalitet, vad mer kan man kräva? :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Erica

Fan vad roligt gumman!! När blir det dags då?



Förövrigt har jag fått kameran nu och håller på att ragga de sista attiraljerna till the UB-challange ;) Puss puss

2008-11-05 @ 22:14:02
URL: http://woec.tk
Postat av: Therese

Men gud va roligt :)... däremot vågar jag INTE berätta för igor att hans livs kärlek har hittat en annan man :S... han kommer förmodligen försjunka i en djup depression isf. jag har ju aldrig sett hundskrället så kärlekskrank som i somras hos erica ;P

2008-11-05 @ 22:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0