En enda röra...

....i mitt huvud idag.

Allt som är på gång på jobbet snurrar runt runt, möten hit och dit, chefen säger si och facket säger så, och jag vet inte ens vad jag har för tjänst. Är sammankallande i en schemagrupp, men enligt chefen finns det inget att jobba med än. Ingen vet nåt och ingen verkar ta tag i det. Jobbigt att bara vänta, känns som fritt fall utan fallskärm.

Igår fyllde Flemming år, tror han spenderade 4 timmar i telefonen, de flesta av hans firare bor ju i Danmark :) Det blev hans favorit brownies med vaniljvisp och massa olika kex, han älskar kex :) Egentligen tror jag han helst hade varit ute och fiskat, han har blivit helt tokig i fiske, far ut varje dag med spöna. Flugfiske är det roligaste säger han, men kallt om fingrarna nu när det börjar bli minus.

Igår ringde också en arbetskamrat och berättade att en vårdtagare som jag var riktigt nära gått bort. I tisdags flyttade hon ner till sjukhemmet (som ligger i samma hus som service där jag jobbar) och jag var där för att hälsa på i onsdags, men då hade hon redan lagt sig för natten. Nästa dag hann jag inte, dagen efter pratade vi om det, men nåt annat kom ivägen och nu är det för sent.... Det känns lite snett, hon var speciell.

Idag jobbar jag kväll som vanligt 16:15-21:15. Jobbar kvällar hela veckan, ledig på torsdag bara och då är det möte med facket. Alltså ingen kväll ledig denna vecka... suck. Ser så mycket fram emot att få slippa dessa kvällar.

Ser också fram emot att se Ericas Ugly Betty bilder hehe. På tal om bilder så tog jag en rolig bild på Nera igår:



Jag råkade välta den ena tunnan som var tom sånär som på lite smulor i botten haha. Ser ut som om hon inte får nån mat stackarn, men jag lovar, hon svälter inte ^^

Kram!

Kommentarer
Postat av: Therese

hahahhaha gud vilken rolig bild på matvraket ;)

2008-11-03 @ 23:01:29
Postat av: Erica

Hahahaha!!!

2008-11-07 @ 22:15:46
URL: http://www.woec.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0