Bra betyg

Blev utbjuden på en öl av en 21-åring idag, hehe, och han visste faktiskt att jag är 28 :)

Frågan är ju dock, är man gammal när man tycker en sån här grej är en komplimang? Kanske inte nån jättesupermegastor åldersskillnad men ändå

Ja, roligt var det iaf trots att svaret på hans fråga belv ett enkelt nä.

Sen till nästa iaktagelse. För bara 1 eller 2 år sen hade jag varit jätteobekväm i den här situationen, undrat hur jag ska säga nej på bästa sätt, och blalba ... kanske har man mognat och fått lite självsäkerhet med åren? Verkar fan inte bättre :)

Kommentarer
Postat av: Erica

:) Ja, det är jag som säger det här men ålder, och åldersskillnad sitter bara i huvet. Det är nåt jag har lärt mig det senaste året.. på många sätt. och är det lite självsäkerhet jag börjar ana va... Härligt!!

2008-11-08 @ 13:33:47
URL: http://www.woec.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0